lørdag, februar 18, 2006

Tastatur ADVARSEL


Vel, dette er en gammel historie for di som kjenner meg! Men en ADVARSEL for dem som ikke!
Om tastaturet ditt blir tilgriset og nedsølt av alkohol-holdig væske så ikke tenk på å tørke det med en blåse lampe eller varmluftspistol som det populært blit kalt! Dette vil resultere i at 2000Watts varme vil smelte tastene i tastaturet og di vil henge seg opp. Da jeg gjorde dette snakket jeg med verdens vakreste dame og spolerte hele dealen! Tror denne jenta var ment for meg..men varmen resulterte i at det eneste jeg fortalte henne var vvvvvvvvrrrrrrrrggggggggsssssss.. ikke bra! Måtte ut med 1200nok dagen etter for ett nytt logitech trådløs tastatur og mus!

1 Comments:

Blogger René said...

det blir ikke mer genialt enn dette.. hehehe
en historie å fortelle fremtidige barnebarn... ;)

5:34 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home