fredag, januar 26, 2007

Back in Texas!


 Da var jeg omsider tilbake i Houston, Tx

Virker som det er mye jobb i sikte! iallefall iflg min sjef her over

Trucken min manglet plutselig bremser da jeg kom over. Vet ikke, men bremsene var skikkelig daarlig da jeg testet dem! Uansett hadde den paa "auto shop" i dag og de skiftet baade olje og bremse caliper! Bremsene er konge naa! Spant ut av krysset i dag med alle mine 360 hester. Trucken stod stille og jeg spant inn i krysset! Love my Truck!! hehe
Har ett nytt prosjekt i Lousianna neste uke. Ei kran som ikke amerikanerne klkarer aa skru sammen.. Stakkars ignorante, inkompetente folk! :) Fikk iallefall 180 dagers opphold denne gangen (6mn mnd) Immigrasjons offiseren var konge og trodde meg denne gangen.. Hadde jo med meg ett brev fra min advokat..etter han hadde lest halv-veis var han lei og sa " Welcome to the states mr.ekelund" hehe. Ellers er jeg virkelig innstilt paa aa jobbe her i 6mnd, haaper bare jeg treffer noen nye vennner!