søndag, mars 04, 2007

Canada, St.john


Det var ikke mange dagene jeg fikk etter at jeg kom over til Texas igjen foer jeg maatte reise.

Det var problemer paa en Rig i Canada og seff var det oss som fikk den.. Newfoundland i Februar/Mars er neppe plassen aa vaere. Faktisk laa riggen ikke langt i fra der Titanic gikk ned i 1912. Vel jeg saa da ingen isfjell med nok av sno og storm.. Ett skikkelig vaer som gjorde at vi ble ute paa riggen i 3 uker... Da selskapet ville ha oss av riggen, ble vi bedt om aa sitte paa land i Standby i tillfellet noe skjedde... Vel ikke meg imot og bo paa hotell i en uke med betaling og at George st.(akkurat som jomfru anes gt.) ligger like ved hotellet.. Men problemet var da vi skulle tilbake til Houston.. Flyene var kanselert og det endte opp med att jobben som skulle ta maks 2 uker ble til 4 uker.... Men naa er jeg endelig tilbake i Houston og her er det over 20grader og sol. Naa skal jeg ha litt fri!