fredag, august 18, 2006

Car update

Vel da var Ford'en levert inn og jeg fikk igjen truck'en min. "bytta mot forden fikk truck'en igjen" hehe.. Truck'en hadde godt av ett lite verksted opphold! Fikk nye "allround" dekk på den og litt oljeskift. Bremsene ble også tatt. Desverre ble bilen ikke vasket innvendig og den lukter fremdeles gammel "hore" inni. Fikk kasta ut 13 gamle Wonderbaum og skal vaske den i morra! Håper det hjelper! skal jo tross alt ha bilen i ett år så det er best å sette MIN standar med en gang! Fant forresten ut at den har 4 dører i dag. De to bak er suicide dører og kan åpnes innen ifra! Tok den ut på parkeringsplassen der jeg burna med Pontiac'en i kveld. Ingen folk eller sheriff der i kveld. Satt rattgiret i 1.st og floora den. Skjedde lite det første sekundet men så løsna den på høyt turtall. Den bare spant og spant. Dreia litt på rattet og gjorde en perfekt doughnut! Med en lastebil!! syke syke bil! Vel Priusen er til salgs og jeg skal bestille en Dodge Ram SRT! hehe..neida. Så en reklame på tv i dag for den nye Jeep Compass.. begynner på 15000dollar. Hva faen er det? Under 100.tusen!! Det er urettferdig for oss som liker biler!
Skal forresten kjøre til San Antonio til helga.Reiser i morra kveld med Pontiac'en! finnes det noe bedre..Kjøre ut i ørkenen 3,5 timer med 240 supercharga hester tilgjengelig og kjøre inn i en ny by i texas?. Vel grunnen til at jeg eller vi skal der er at min kollega har besøk fra Norge og vi skal på sea world og en ranch der jentene kan ri hest! Ser for meg en digg helg. Virker som om det er mye jobb på gang til mandag..så best å gjøre ting mens man har tid!! see ya'll!!

2 Comments:

Blogger KaffeLars said...

Howdy partner! Regner med du har fått nett hjemme nå, eller så har du veldig lite å gjøre på jobb ;)
Jeg holder meg iallfall oppdatert :)

8:33 a.m.  
Blogger Roger said...

Stay tuned! blogger når jeg har tid.

6:52 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home