fredag, juni 09, 2006

Flyttingen utsatt!


Vel bare for å nevne det er min planlagte reise til Texas blitt litt utsatt. Jeg sitter her ute i nordsjøen i ett vær som minner om Oktober og føler meg litt snytt.. hehe
Men reiser nok over om en måned eller no slikt. Har ikke fyllt ut mine visum søknader enda (2stk) siden den amerikanske stat skal ha en god del opplysninger før de slepper meg inn. Kan jo ikke huske all den informasjonen de ber om i hodet. F.eks."nevn alle land du har besøkt de 10 siste årene samt dato for besøket. Jeg har da vært i rundt 33 land på 10 år, og husker ikke årstallet på mange av dem engang. Men det ordner seg nok, for ta å fylle ut disse papirene når jeg kommer hjem igjen fra jobb. Tar ca 3 uker fra papirene er sendt, til man kan få en intervju avtale med Ambasaden i Oslo. Så da får jeg jo håpe på mye fint vær fremmover de tre ukene jeg er hjemme!