søndag, april 02, 2006

Midnight night


Da var det Fredag! Vi gikk på Midnight etter mye om og men. Hadde sett for meg en stille og rolig Fredag med PS2 og "Godfather".. men Yffe ville til byen og treffe damer! Ble med til Lassen's dame. Der var det fest med stor F! Tror di alle hadde drukket hele dagen og var meget fulle. Meg, Lassen og Yffe holdte stand og drakk forsiktig. Etter ett par scener med skjelving, nakenhet og falling stakk vi paa byen! Selvfølgelig ble det Midnight og der var det liv!! Blues kveld. Klientellet var vel på mine foreldres nivå. Men traff faren til Mette og kona! Di var der og digget musikken, akkurat som jeg, Yffe og lassen. God musikk!
Senere på kvelden kom jeg i kontakt med en Neger i baren. Inviterte han til bordet vårt og Yffe ble skremt! hehe. Han var nok veldig full vår kammerat fra Rwanda! Han påsto at han studerte Matte men har mine tvil..hehe..noen som forsto hva han mente?? Uansett en kveld som var utrolig bra. Tok taxi med Silje hjem! Silje du er den tøffeste jenta jeg har truffet! Go Girl!! eheh.. har ikke peil på våpen og jakt men det har tydligvis du! hehe. Uansett en God kveld På Midnight!