tirsdag, april 11, 2006

Når Noe Er Galt

Man vet at noe er Galt når mobilen ringer kl 0530 på morraen.
Det var en god vennine av meg som lurte på om mannen hennes var hos meg, siden han ikke var hjemme... Han var selvfølgelig ikke hos meg kl 0530 og siden hun hadde leitet i hele huset etter han, ble jeg jo litt bekymret. Stod opp og satt meg i bilen, klar til å lete etter han. Da jeg hadde begynt å kjøre ringte telefonen igjen, noen andre venner av oss ringte og spurte om jeg hadde hørt hva som hadde skjedd. Svarte at jeg var på vei og skulle leite etter vår bortkomne venn. Da jeg kom frem stod kona til min kammerat i stua og virket litt frustrert, hun hadde leita i hele huset uten å finne han.
Selfølgelig var det alkohol inne i bildet her, og jeg så for meg senariet der min venn lå i snøen på utsiden og sov!! Etter en liten stund fant vi min gode kammerat på verandaen, som sov ute i sin sovepose. Som iflg han selv tålte -35 minus grader! Han var vel litt beruset enda og lurte fælt på hva jeg gjorde der kl 0600 på lørdags morra.
Det gikk vel aldri opp for han før utpå ettermiddagen da han ringte meg og beklaget for episoden, og hva som hadde skjedd.
Tror det å velge og sove ute i april mens det er meldt sludd og regn ikke er å anbefale.. Iallefall bør man fortelle sine nærmeste at man planlegger å sove ute, slik at missfortåelser ikke skjer..
Uansett dere er vel i Nederland nå, og har glemt hele episoden! hehe (Glad i dere)

MIN KAMMERAT I SOVEPOSE PA VERANDAEN

1 Comments:

Blogger KaffeLars said...

Hahaha, utrolig bra!

12:43 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home