torsdag, august 17, 2006

leiligheten

Jeg får ta litt bilder etter hvert som jeg får litt mere møbler. Mangler litt så leiligheten virker litt naken akkurat nå. Men det begynner å hjelpe. Når man bor i tropiske strøk som det er her nede i sør Texas finnes det jo mange kryp. Glemte noe mat på benken en kveld og det var fult av maur på benken da jeg våknet. hehe.. min feil. Fjernet maten og drepte alle maurene jeg kunne se. Har ikke sett noen siden. Men i kveld da jeg satt og blogget så jeg en stor skapning krype over kjøkken gulvet.. Det var en Stor kakelakk. Det er den eneste jeg har sett. har dradd frem komfyren og kjøleskapet men ikke funnet noen andre.. men det er nok flere. Det er visst ikke ett stort problem her sier informasjons heftet jeg har fått av "borettslaget" men man må nok regne med litt kryp. Den havnet iallefall i toalettet den jeg så!