søndag, mars 04, 2007

Houston Rodeo


Var paa Houston Rodeo i gaar. Den stoerste Rodeo'n i verden.. (man er da i Texas) Fantastisk opplevelse og helt sykt med folk., Rodeo'n varer i nesten en mnd.. Beklageligvis var det ingen country sanger paa showet i gaar. Dagen foer var det REBA som spilte.. men til tirsdag spiller Allan Jackson saa da blir det liv.. Den siste dagen av Rodeo'n spiller ZZ-Top.. Haaper jeg faar med meg alt.. men jobb kommer nok i veien for det... konsertene gaar seint paa kvelden.. Men uansett Rodeo er en plass hvor man kan gaa uforstyrret med boots, spurs, jeans, buckle and a hat! Jeg likte det, selv om the national anthem showet med flagg, lys, sang og fyrverkeri ble litt for mye for en sindig normann! :)


















Faktisk Sheriffen som staar der med maskotten og gir han penger!! Snakket litt med han og "Norwegians" kjente han godt til og ba oss ta det fint.. (hmmm) Utrolig koselig lensmannsbetjent forresten.. politi med jeans, gray hair og cowboyhatt er vennligere enn uber-mennesker i nazi uniform og nazi attitude!
(Jeg som liker norsk politi og alt, sorry)
"klikk" paa bildene de er store og tatt med min SonyEricsson telefon!!

2 Comments:

Blogger Roger said...

Ingen Tim McGraw vits her lassen??

1:48 a.m.  
Blogger KaffeLars said...

Njaa..de måtte vel lagd rodeo'en dobbelt så stor hvis Tim McGraw skulle sunget der!

8:30 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home