onsdag, august 23, 2006

Update


Se det! Da var jeg endelig "hjemme" igjen etter en helg i vesten. Som sagt tidligere reiste vi til San Antonio i helga! Var ute i Bandera, en riktig cowboy by som fremdeles virker som 1900 tallet. Bodde første natta i byen og andre natta på Dixie dude Ranch! fikk ridd hest og levde som en Texas cowboy. Mye hest og heste lukt! hehe. Vel helga var fantastisk og vi avslutta søndagen med ett besøk i SeaWorld. fikk se Shamu spekkhoggeren og endel delfiner. Greit nok, selv om det er helt absurd å ha store hvaler i ett basseng midt i ørkenen! Fikk iallefall besøkt butikken "Cowboys" i Bandera. En butikk som outfitter Cowboyer. Fikk meg fullt utstyr til 200$ skjorte, bukse, hatt, boots, belte og spenne! jeg så ut som hvilken som helst innbygger i Bandera! Legger ved ett bilde av spenna. Den går jeg med daglig her. Er lissom ikke alene! Belte kosta 300 kroner og spenna kosta 100..hehe men de er kule sammen! Hatten kosta 70$ og er hvit. Skal nok legge ut ett bilde av meg med fullt utstyr senere! Bootsene er trange å få på men utrolig digg å gå med. Det kuleste er vel at ingen reagerer på om man går med hatt og boots her i Texas! Sammen med truck'en min passer det bra sammen!
Vel i morra skal jeg på Gulf sikkerhets kurs i Austin. Det vil si en 3 timers tur til ett kurssenter. Tar to dager og skal ligge på Hotell i Cedar Creek i Austin. Håper det ikke blir jobb i helga siden jeg har planer om å besøke den Norske sjømanns kirke i Houston på Lørdag! Men vi får se!
Vasket forresten Truck'en i dag. Den ble hvit og fin. Støvsuget den innvendig og det trengte den virkelig. Sprayet no "godlukt" i den, men synes fremdeles den lukter gammel hore..

4 Comments:

Blogger KaffeLars said...

Men Shamu bor da i Sea World i Orlando? Eller ble jeg lurt..?

2:14 p.m.  
Blogger Roger said...

Den bor visst 3 plasser! De har 3 seaworld her. Og 3 hvaler som heter shamu. Tror oss nordmenn er de eneste som synes det er litt "rart"

4:13 p.m.  
Blogger KaffeLars said...

Hmm..snodig..!
Lurer på om de har 3 Chuck Norris'er også..? Eller en hel hær av dem, da kunne de tatt over hele verden..!

11:17 a.m.  
Blogger Roger said...

Chuck Norris kan ta over verden alene om han vil.. men hvorfor skal han det når han har hele Texas?! "I'm in Texas, which country are u in?"

2:18 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home