torsdag, mars 08, 2007

Shiner Beer



Om man har smakt amerikansk Budwiser og Miller, er man nok ikke helt imponert som Nordman/europeer.
Men her i Texas har de ett bryggeri med Tysk/Tsjekisk bakgrunn som startet i 1909 og brygger
etter tyske metoder. Saa her har man ett lite bryggeri i en liten by som heter Shiner rett
utenfor
Houston som brygger kjempe god pils! Byen med en pop. 2070 (mindre enn Haanes) er
kjent over verden (les Texas) for sitt gode men litt "dyre" brygg.
Da jeg kom over hit til Texas begynte jeg seff aa drikke MillerLite av gammel vane
(Drakk det mye da jeg jobbet paa Cruise) Det var en kollega av meg som introduserte
meg for Shiner Bock og jeg har ikke funnet noen pils som slaar den!

Bryggeriet ligger i en veldig Tysk del av Texas, og det gaar rykter om
at det spilles "ompa,ompa" musikk hele dagen lang over PA anlegget paa Bryggeriet...
Vel, det vil jeg finne ut av om ikke saa lenge, for meg og
min kollega har allerede laget planer om aa besoeke bryggeriet som er aapent for public.



3 Comments:

Blogger KaffeLars said...

Tim McGraw drikker bare amerikansk øl, det skal være sikkert og visst.

8:30 a.m.  
Blogger siljehowdy said...

hei. får jeg lage link til deg på bloggen min??
plis. hvis du vil lese min blog så er adr http://siljehowdy.blogspot.com
hilsen silje(som er født på 80-tallet)

10:44 p.m.  
Blogger Roger said...

Go ahead and publish me!! :)

11:56 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home