søndag, mars 04, 2007

SONY DSC-W55


Da var endelig min "Gadet konto" full og kan benyttes. Tok meg ett par mnd men ok. Ikke det store denne gangen men min tur til Rodeo'n fikk meg til aa tenke paa ett nytt kamera.
Trenger ett kamera som jeg kan ha i lomma og tar gode bilder.

Det gamle kameraet jeg har hjemme er Cybershot og leverer utrolige bilder selv idag..
Saa det nye burde vaere billig og bra.. Kjoepte ett Sony DSC-W55. Dette cam'et har 7,2 Mpixel og funker nok for mitt bruk. Maa jo vente 12 timer for batteriet..saa jeg vet ikke enda.. trengte iallefall ett nytt kamera! Merket dette da jeg var paa Rodeo i gaar.. funker ikke alltid med mitt telefon cam 3,2 Mpix selv om dette er bra.. Har jo blogget med dette cam'et i over 8 mnd!
Fikk just vite dette kameraet kommer i sort!!, jeg som elsker sort paa elektronikk. ja, ja!
Vel det kom jo ikke med memory stick siden det er Sony.. godt jeg har en 1Gb stick til min PSP! Bruker den jeg!.... Kosta meg 1200 Kr her i Texas med ett etui!
Uansett her er litt detaljer for oss Gadget nerder!!

2 Comments:

Blogger KaffeLars said...

Ser for meg du kan få noen skikkelige blinkskudd av Tim McGraw med det der!

12:37 p.m.  
Blogger Roger said...

Kjeften paa deg!! hehe
Vel om jeg ser han skal jeg be han signere en CD for deg.. ?:)

1:46 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home