fredag, august 25, 2006

Bilder&stuff

Sedan'en.. 240Hk Supercharged

Kanskje ikke dumt å legge ut noen flere bilder!

Virker kanskje som om jeg er på ferie over "here" men desverre. Var på kurs i Austin i går på et slikt "Gulf safety training Course". Samme ting som man har lært mange ganger før. Bruk hjelm, briller, hansker, work safe.. osv. Men "anti terrorism response awareness program" var nytt for meg! Dette var virkelig ett kurs man ikke får i Norge! Mye skremmsels propoganda, og sidene var copywrite FEMA.. Det ble en gruppedebatt angående temaet, og det er vel vanskelig for oss nordmenn og være enig i alt som kom frem i diskusjonen. Jeg holdt godt kjeft mens min kollega satt og rista av frustrasjon. Men vi holdt kjeft som best er når man er gjester. Fyren som satt vedsiden av meg hadde just kommet hjem fra Iraq og da har man nok ett annen syn på ting enn oss nordboere. Det er vel ett yndet target, disse olje riggene vi jobber på så jeg forstår poenget i kurset..men alikavel tålig heavy for en naiv nordmann! Forresten fyren som var i iraq er like gammel som meg og bor sammen med en annen Nov ansatt i gata neden for meg!(Begge just kommet ut av militæret og fått seg jobb sist uke hos oss) Om det ikke blir jobb i helga, blir det vel fylla sammen med dem! Ikke dumt å få seg venner her nede siden jeg blir her en stund. Blir jo ikke det samme å henge sammen med min kollega på 50 år hele tiden.. Har jo litt forskjellig interesser.. Men får se. Min kollega reiste ut på en rigg i dag og jeg tror nok det er en jobb for meg i morra eller i helga. Vel, det er jo derfor vi er her, for å jobbe!

Poolen ved leiligheten















Shamu i San Antonio. (En hval i Ørkenen) Forresten det er helg, er ikke på ferie!














Colorado River Trail (Hvor kuene kom over)