torsdag, mars 08, 2007

Day off

Jeg har hatt noen dager fri siden jeg venter paa en jobb som kommer opp i Canada neste uke.
Saa hva gjoer man ikke naar temperaturen er rundt 20 og sola skinner.. Jo man leier seg en topploes Mustang 07 og tar en liten "roadtrip". Hadde en lang tur i gaar men glemte kameraet..
(er det mulig aa glemme mitt nye cam??) Men altsaa tok det med i dag.. legger med en del bilder.

Horisonten er maalet!!

Fartsgrensen? tror faktisk den var 100. Det er jo tross alt en "Farm Road"


"Fields, cows and oil pumps"

En liten "puste pause" for bilen



Lekkert med lyst skinn og alu...(kremt.. alu lignende plastikk)



Lurer paa om jeg er litt lost og har "tresspassa" her


Etter en lang tur maa foerer og bil kjoeles ned,
Mustang sally tar en dusj mens jeg tar meg en
kald pils!

Skal ha bilen i 4 dager.. kanskje jeg forlenger det
om vaeret holder seg til helga :) koster jo
ikke noe aa leie denne mustangen. 44$ dagen er
latterlig mye morro for lite penger..